19/09/12

mic jurnal de pe insula mea (6)

(...)

Niciodată nu am mers pe acelaşi drum spre curs. E atât de departe încât pot face diverse combinaţii şi le fac!

(...)
Astăzi m-am întâlnit întâmplător cu Franziska pe via Roma. Trecusem din neatenţie de via Zanfarini, unde am eu cursul. Aşa că m-am întors când am realizat şi am întârziat la curs. De altfel, am întârziat de fiecare dată, dar din motive diferite.

(...)
Miroslava mi-a spus că e din Slovacia, dar eu am înţeles că din Slovenia şi am început să vorbesc despre Liubiana, pe care n-am vizitat-o, deşi puteam să vorbesc despre Bratislava, pe care am vizitat-o… Şi Kostantia a înţeles tot greşit, aşa că până la urmă Miroslava a păţit de două ori ce păţesc şi eu de mai multe ori când am spus că sunt din Bucureşti şi fiecare a urmat să îmi spună o poveste frumoasă de fapt de la Budapesta… 

(...)
Le-am văzut astăzi pe Liudmila şi Daria. Le-am întrebat dacă vin duminică în excursie. Sunt din Dublin, deşi nici una nu s-a născut în Irlanda. Au poveşti frumoase de călătorie. Ştiu deja limba italiană la nivelul spre care ne îndreptăm şi noi (au studiat la facultate, la Dublin), aşa încât încă dinainte să înceapă cursul le-am recomandat să vorbească pe stradă cu oamenii şi să citească un roman, iar pe la curs să mai treacă doar aşa să ne mai salute pe noi.

(...)
Am trecut pe la Matteo Biosa şi m-am înscris pe lista celor ce merg duminică în excursie. Adică la Dorgali, Cala Ganone şi Grotta Ispinoli. Iar sâmbătă seara toţi cursanţii ne vedem la o pizza cu Alessandra Scala. Va fi deci un weekend plăcut. 
 

Nessun commento:

 
Locations of visitors to this page