26/09/12

mic jurnal de pe insula mea (8)



Astăzi am folosit pentru prima dată de când sunt aici aparatul meu foto. Am făcut primele fotografii în special pe anumite străduţe din centrul istoric şi prin locurile cu palmieri.

Sunt două parcuri la intrarea în centrul istoric al oraşului. Unul pentru studenţi şi alţi tineri şi un altul pentru copii şi bătrâni. Primul e destul de liniştit. În cel de-al doilea văd de fiecare dată foarte mulţi copii care fumează, dar sunt şi copii mici care abia acum învaţă să meargă.

Un bătrân s-a aşezat lângă mine pe bancă şi, văzând că citesc o carte în engleză, s-a apucat să vorbească în engleză cu mine, fiind foarte mândru de realizarea lui (vorbea bine în engleză). El credea că sunt italian. A rămas cu această impresie.

Între 15:00 – 19:00 majoritatea restaurantelor sunt închise, chiar şi puţinele fast food-uri. La 21:00 se închid supermarketurile. Oricum, oraşul începe să prindă viaţă abia după 17:30, mai întâi prin persoanele mai în vârstă şi copii, iar dacă ai deja peste 20 de ani 22:00 e o oră bună pentru a te gândi să ieşi din casă. Îţi dai întâlnire în piaţa Italia cu prietenii şi de acolo găsiţi voi ceva de făcut. Am observat că sunt evitate anumite părţi din centrul istoric la anumite ore, dar oraşul e foarte liniştit şi nimic rău nu cred că se-ntâmplă vreodată.
 


Sassari - Centro Storico. Streets.










Nessun commento:

 
Locations of visitors to this page