14/09/12

mic jurnal de pe insula mea (4)

Şi aşa a fost. Trei zile doar în casă şi in the Deathcar, cu Goran Bregovic. Desigur, în Arizona Dream.

Pe 11 septembrie 2008 mă întorceam peste Atlantic de la New York, după ce trecusem şi prin Arizona.

Pe 11 septembrie 2012 m-am întors, prin Ioana Vighi, la mine, cel de acum. Care nu am mai putut trece un ocean, dar am zburat, total, peste puţin din Marea Mediterană.

M-am întors cu jurnalul în România zilele trecute, poate de aceea nici n-am mai putut ieşi din casă.

Am slăbit câteva kilograme, nu ştiu câte.

Şi o veste bună: tocmai mi-a scris Manuela că este la ea aşa cum a fost (unul din ultimele exemplare în format clasic, pe hârtie). I-am scris dedicaţia când am fost cel mai aproape de ea - adică pe undeva pe lângă Firenze (pe care amândoi o iubim), în trenul Viena-Roma. Dar la Roma am ajuns abia duminică şi era închis la poştă. Aşa că i-am trimis cartea din Sassari, deşi o aveam la mine de la Bucureşti :)  

Nessun commento:

 
Locations of visitors to this page