09/09/08

Washington DC

Federal Bureau of Investiation (FBI) sărbătorea 100 de ani când am trecut pe lângă el. nu are o clădire prea frumoasă. tot din exterior am văzut şi Pentagonul... o clădire surprinzător de urâtă. Washington Monument este cea mai înaltă construcţie din Capitala Statelor Unite, dar "gazonul" care îl înconjoară lasă de dorit. The White House este... f albă :).
Washington nu este în nici un caz unul din oraşele în care mi-ar plăcea să locuiesc, dar îl salvează câteva cartiere şi mai ales muzeele. am vizitat: National Museum of the American Indian, Air and Space Museum, African Art Museum, Smithsonian Castle, Freer&Sackler Gallery, The National Gallery of Art-West Building, Natural History Museum, Hirshhorn Museum, Reynolds Center: American Art Museum & Portrait Gallery, cu un incredibil "Lunder Conservation Center" şi… National Zoological Park.
pe 3 septembrie, între 10:15 si 11:15, am vizitat US Capitol, cu Rotunda, The Old Hall of the House (now serves as National Statuary Hall), Brumidi Corridos, The Old Supreme Court Chamber.
...m-am îndepărtat încet şi m-am întors de mai multe ori să privesc.


2 septembrie 2008

Nessun commento:

 
Locations of visitors to this page