05/11/11

2011

n-a mai urmat nimic. de un an. evident. după o astfel de întâlnire nu puteam decât să fiu suspendat. nici nu îmi dau seama unde.

după o absenţă de pe blog (şi în general) de un an, statistic vizitatorii mei din 2011 arată aşa:

United States (US) - 1,010
... California (CA) - 166
... New York (NY) - 74
... Texas (TX) - 64
…………………………
………………………….

Romania (RO) - 564
... Bucuresti - 282
... Giurgiu - 56
…………………………
………………………….

United Kingdom (GB) - 141
... London - 26

etc.
(în total peste 70 de ţări, îmi arată ClustrMaps)

am mai mulţi vizitatori din California (166) decât din Călăraşi (doar 5). deşi ultima mea postare a fost din Călăraşi. deşi din California nu cunosc decât o persoană. unde sunt eu între aceste două puncte geografice? aseară am fost la Madrid. cu o fată din Călăraşi, incredibil. virtual. ieri am fost doar la Bucureşti. cu doar câteva zile în urmă, în apropiere de Bergamo, cu, iarăşi incredibil, o fostă colegă. tot din Călăraşi. şi înainte de aceste întâlniri (virtuale) tot la Bucureşti. şi deloc la Călăraşi. şi nici în California. unde sunt eu? din nou. în mine, mi-ar plăcea să spun. ca altădată. în mine s-a depistat ceva neplăcut. nu îmi mai place acolo. pentru doar o perioadă, sper. am revenit aici. pentru nu mult timp, poate. poate vă voi spune despre ce este vorba. poate ne vom întâlni cumva.

Nessun commento:

 
Locations of visitors to this page