05/04/13

mic jurnal de pe insula mea (2.3)


21 martie – 4 aprilie

21 martie

(...)
Nu s-a ţinut cursul de Economia e gestione delle imprese astăzi. În schimb, am câştigat două ore de seminar la cursul de Marketing strategico e sviluppo nuovi prodotti, două ore în care l-am cunoscut pe Vincenzo Onorato. Două ore în care nu am apucat să pun nici o întrebare, dar în care am aflat multe răspunsuri. La sfârşit, am vorbit şi eu două minute cu Vincenzo Onorato. Deşi nu sunt înscris la cursul în cadrul căruia a avut loc seminarul m-a invitat şi pe mine pe navă. Peste o lună seminarul va continua, relaxat, pe una din navele lui.

(...)
Ziua mondială a poeziei! Le-am cunoscut pe Luana Faina, Rita Bonomo, Angela Virdis şi Tiziana Marranci. Luisa Pala, Roberta Tomaselli, Pepita Simon şi Gabriela Usai au citit pentru mine. L-am auzit pe Leonardo citind poezii, în premieră. La Ottobre in Poesia nu îl auzisem.

PS:
Cu Gabriela Usai, la Ziua Mondială a Poeziei. Încercare (eşuată) de a mă ascunde. Până la urmă (în ultima secundă a filmuleţului) mi-am spus numele. Mi-am spus numele şi am râs.

(...)
Puncte comune...
Carolina a fost la facultatea de Fizică şi a renunţat ca să vină în Sardegna, ca şi mine.
Alisha a fost operată greşit în copilărie de un medic din România, ca şi mine. Şi ea, şi eu ne-am simţit foarte bine la Cagliari. Ea chiar locuieşte acolo.
Angelica are acelaşi nume ca sora mea. Nu ştie prea multe despre Sardegna, ca şi mine.

Încă nu ştiu ce puncte comune am cu Laura, deşi pe ea o cunosc de mai multe săptămâni şi tot ea ne-a invitat în seara aceasta la cafea.


22 martie

Sasha - Airdrawndagger de la Dorin Mureşan câteva ore şi câteva ore în ploaie fără motiv. De fapt, chiar nu înţeleg de ce plouă.



29 martie



Procesiune în Alghero, apoi procesiune în Sassari.


31 martie

A trecut Georgiana pe la mine. Aproape că uitasem, deşi îmi spusese mai demult că va trece, dar şi Konstantia îmi spusese, şi Buket sau chiar Iulia, din România. Totuşi ea a trecut.  


4 aprilie

Mă întreabă Lorena ce am mai făcut (studiu – poezii – dacă am rezolvat cu bursa).

Eu nu am mai făcut nimic.

M-am plimbat (Castelsardo, într-una din puţinele zile cu soare şi, la fel, grotta di Nettuno, cu toate cele 654 de trepte până la ea; liniştitoarea La Pelosa, unde am ajuns, din pură întâmplare, tot într-o după-amiază cu soare).

M-am odihnit.

Am descoperit laptele cu mult zahăr şi cu cereale. Ba chiar constat că îmi place.
  







Nessun commento:

 
Locations of visitors to this page