28/01/13

mic jurnal de pe insula mea (22)



28 ianuarie 2013

Oare ce-mi voi aminti de colegii mei? 

Poate faptul că i-am cunoscut prea puţin.

Zsófia e o persoană remarcabilă (nu doar pentru că a luat "30 e lode" la un examen la care eu nici nu am avut curajul să mă prezint; e adevărat că s-a nimerit să mă îmbolnăvesc fix cu o zi înainte şi încă nu mi-am revenit nici până acum, dar şi dacă aş fi fost bine tot nu aş fi avut curaj, l-aş fi amânat oricum) şi am avut ocazia să constat şi am şi constatat. Totuşi, ea va afla asta de la mine abia după ce se va fi întors în Ungaria. Abia din această mică pagină de jurnal.

Brigitta m-a întrebat pe facebook dacă numele ei există şi în România, sub o formă sau alta. Pe ea niciodată nu o auzisem vorbind, rămăsesem cu impresia că nici nu vorbeşte. Abia după 3 luni de când am văzut-o prima dată la curs a vorbit. Ne-am întâlnit întâmplător undeva şi aşa am întrebat-o ce mai face. Deci nu, numele ei nu are cum să existe şi în România, cel puţin nu la Bucureşti, pentru că la Bucureşti n-am întâlnit nici o fată care să tacă 3 luni.

S-a întors Miroslava în Slovenia şi eu n-am sunat-o. Rămăsese că o să o sun şi-o să mergem cu maşina ei la Alghero într-o zi. Aşa se întâmplă mereu: întâlneşti oameni frumoşi şi îţi spui că-i vei revedea. Dar după un timp eşti ocupat cu altceva şi îţi ies din minte. Iar când îţi aminteşti, ei deja nu mai sunt.

A plecat şi Franziska. Sau, în orice caz, nu a mai venit la examenul de italiană, unde speram să o văd, ceea ce mă îngrijorează: dacă n-a mai venit are sigur un motiv. Pentru că ştie mai bine ca mine limba italiană... şi poate că ăsta a şi fost motivul pentru care am vorbit cu ea atât de puţin. Ea mi-a trimis poate cele mai multe sms-uri dintre toţi colegii. Într-unul mi-a spus că oricând am nevoie de ajutor să i-l cer. Şi am avut nevoie de câteva ori de ajutor. Şi totuşi nu i l-am cerut.

Michaela, Filipa, Nuno, Ruben, Miquel, Isra, Buket, Kostantia, Corrado, Liudmila, Daria, Orla, Alba, Marta, Sergio şi Vanesa sunt încă la Sassari, aşa că nu scriu nimic despre ei la trecut. Sper să îi mai văd de câteva ori...

Nessun commento:

 
Locations of visitors to this page