08/11/12

mic jurnal de pe insula mea (17)



26 octombrie - 15 noiembrie
 
26 octombrie

Unde sunt când nu sunt pe insula mea? La Elena Toader, în Sibiu. Cu Em Zet în piaţa Unirii. În satul în care am fost la nunta lui Costin 3 zile. Cu Petru la teatru, „la Casandra”. Cu Andreea Novac, într-o lume a ei, dar şi a mea deşi inaccesibilă mie. La Viviana, în San Francisco. La muzeele pe care mi le-a recomandat Irina în 2009, după Slam Poetry. Cu Marina Popescu în Bucureşti, nu ştiu exact unde (m-a invitat de pe 20 septembrie, dar nu mi-a spus unde). La căminul de la Măgurele, cu Andreea Fazacaş, Anca Nedelcea şi Mykerinos Dan Teodorescu şi Ioana Mariş. Cu Andra Matzal în Călăraşi după premierea olimpicilor. Cu Beepe Costa în timp ce pregăteşte un eveniment cu Stefania Battistella. Într-o poezie a Cristinei Cirnicianu şi apoi într-o poezie a Elizei Macadan. La interviul cu Octavian Paler, din care nu a rămas nimic scris. Cu Mircea şi Cezar în 2006. În tramvaiul 26, cu Cristian Popescu. La Chiltzinacani Ohtli în Mexic şi apoi în Marele Canion. Cu Jay Leno, dacă s-ar putea, din nou la incredibilul său The Tonight Show, ca în 2008. Sau măcar la Festivalul de film de la Capri, cu Mădălina Ghenea, pe care nu am văzut-o decât la televizor. Cu Alexandru Ioan Despina în Columbia, la cursul lui de engleză. Cu Veronica Lerner, urcând cele 40 de etaje când i s-a oprit liftul. Cu Ivona, şi Andra, şi Emina, şi Monica Borcan într-o pauză dintre două cursuri. Cu Mihaela Georgia şi cu soţul ei şi „cu grupul” pe vârful Peleaga. La Istanbul, pentru Cafeaua turcească. La Crenguţa trei săptămâni, dintre care două mă voi duce la Londra. Cu Sabina Iordache pentru ziua ei de 40 de ani. Cu Alina Codiţă să îi spun mulţumesc. Cu Simona Stănescu şi cu Eliana. Cu Iulia Ralia. Cu Linda în cartierul evreiesc, deşi eu aş prefera poduleţul artiştilor. La Gina Goia şi la Atila Racz, celălalt om al insulei. Cu Margento şi Marina din Abis oriunde s-ar afla (lunile acestea probabil că în California – cel puţin Raluca şi Chris). La Valeriu pentru vinul promis. Cu Cristia Maksutovici, la ea la ţară. Cu verişoara mea Gianina în Asia. Cu verişoara mea Mihaela. Cu Angi şi cu prietenii ei şi mâncare chinezească pentru prima oară, acum 15 ani. Cu tatăl meu şi cu mama mea. Cu Ofelia în oraşul pentru toţi copiii – Muggia. 
 

29 octombrie

La Cia, Confederazione Italiana Agricoltori organizza un convegno-manifestazione nella giornata di Lunedì 29 Ottobre 2012 presso l'Hotel Mediterraneo a Cagliari. Sono disponibili pullman gratuiti messi a disposizione dalla sezione Cia Sassari per raggiungere Cagliari. La partenza è prevista da Piazza Vienna intorno alle 06.30.


Nu contează că nu lucrez în agricultură. Nu contează nici că nu sunt student la Facultatea de Agricultură. Mă trec pe listă. Singurul student de la facultatea mea care se duce la Convegno. Trei ore cu autocarul prin Sardegna, de la nord la sud. Alte 3 de la sud la nord. Două ore la conferinţă. Două ore în vizită prin oraş, pentru că nu puteam să ajung la Cagliari şi să nu mă plimb măcar prin centrul istoric, altfel nu aş fi fost eu însumi. Ceilalţi participanţi nu s-au plimbat prin centrul istoric – conferinţa a durat fix 4 ore.


15 noiembrie

Seară poetică la Brescia

“Poeta Ofelia Prodan a citit din volumul “Călăuza” (recent apărut la Ed. Cartea românească), la Caffe Letterario Primo Piano din Brescia, în cadrul primei ediţii a întâlnirilor “Libere parole in libero spazio”, joi, 8 noiembrie 2012. Seara literară a continuat cu Viorel Boldiş şi Daniel D. Marin, iar din Brescia au citit 6 poeţi. Gazdă a fost scriitorul Biagio Vinella, din Milano.Textele poeţilor români au fost traduse în italiană de Anita Natascia Bernacchia, Răzvan Purdel şi Viorel Boldiş.”
(Agenţia de carte)

Poezia mea în italiană a sunat cam aşa:

Nessun commento:

 
Locations of visitors to this page