05/12/10

some years up

am fost la Călăraşi ca să mă întâlnesc cu profesorii şi colegii. eu am ajuns primul (dacă nu le iau în calcul pe Emina, care a scris frumos cu creta pe trotuar încă de la intrarea în liceu, şi pe Aura, sosită acolo din timp, probabil s-o ajute; evident, era şi „organizatorul principal”). au venit doar 13 colegi. şi 5 profesori. dirigintele a insistat, la sfârşit, să scriu în Cartea liceului, am „pasat” invitaţia Ivonei (în fond, datorită ei am ajuns acolo). apoi am scris fiecare câte ceva. proful de română nu a venit. nu ştie că scriu, deşi a fost primul (şi singurul) care mi-a prezis c-o să scriu o carte. într-a 9-a. într-a 11-a, de fiecare dată când era o lecţie mai puţin interesantă mă dădea afară din clasă şi mă trimitea la bibliotecă să citesc filosofie ca să mă „reîncarc” pentru discuţiile noastre de a doua zi. la bibliotecă, de fapt, rezolvam probleme de fizică. nici asta nu ştie. la Restaurant a fost şi mai frumos, deşi eu aş mai fi stat vreo 3 nopţi în Călăraşi, ca să vorbesc cu fiecare în parte. profa de mate (acum Directoare) lucrează 12 ore/zi, 7 zile/săptămână. eu doar două. Ivona circa 4 şi doar în cursul săptămânii. toţi colegii câştigă mult mai bine ca mine, deşi Ovidiu (cel care a pus la cale toată chestia) s-a cam ferit să-mi spună. eu bănuiam şi am acum confirmarea: sunt, încă, cel mai puţin matur dintre toţi.

Nessun commento:

 
Locations of visitors to this page