16/01/08

o relatie libera ca un joc de ping pong


la 7 ani se sparge Oglinda. apoi se aduna cioburile in sens invers, ca in urmatorii 7 sa nu se mai sparga deloc.

.........................................................................................................
2005, iunie:

Draga domnule Gheorghe Neagu,

Priviti, va rog, la pagina 1295 (...). Pe aceasta pagina se afla:
-un motto
-numele lui Alexandru Tiepac (imediat dupa moto)
-numele domnului Constantin Miu
-poza domnului Constantin Miu
-o proza

PS: Proza este a lui Alexandru Tiepac. Iar motto-ul este ales tot de el. Eu v-am trimis materialul.

octombrie 2005:

Foarte urgent: sa nu publicati in "Oglinda" interviul cu Gelu Vlasin, pe care vi l-am trimis ieri. Interviul nu se va mai publica nicaieri (...). Repet: interviul cu Gelu Vasin nu trebuie IN NICI UN CAZ publicat !!!

Pe curand,
daniel

gheorgheneagu@yahoo.com>: Si atunci ce materiale am eu pentru rubrica niste tineri.ro?

danielmarin_06@yahoo.com: Am gasit unul sau doua materiale pe care cred ca nu vi le-am trimis. Le aveti in 5 minute.

gheorgheneagu@yahoo.com> wrote: Am primit cele patru materiale. De celelalte abia acum am auzit. Ma bucur ca te-am auzit. A murit Stratan? Da-mi mai bine un bip.

danielmarin_06@yahoo.com: n-am mai vazut revista. cand apare la rubrica niste tineri, ma suna un prieten/cel publicat. cand nu apare - nu ma suna nimeni. doar in felul acesta am o vaga impresie despre ce se petrece cu rubrica mea (...)

noiembrie 2005

gheorgheneagu@yahoo.com> wrote:
Buna ziua,
Unde-s textele domnule cercetator distrat sau poate indragostit.
Neagu

danielmarin_06@yahoo.com: ...aici! (distrat-poate(doar in week-end), indragostit-in nici un caz...

Cu bine, daniel

decembrie 2005:

danielmarin_06@yahoo.com: (...) in sfarsit, dupa mai multe cautari, am reusit sa fac rost de o pagina de poezii bune...

danielmarin_06@yahoo.com: (...) ma intreaba cei din bucuresti de ce nu ati trimis revista la centrul de difuzare de la muzeul literaturii, ati uitat? asadar, pe scurt: avem cititori si la bucuresti !!

danielmarin_06@yahoo.com:

Domnule Neagu,

Ar trebui sa ne suparam rau (nu inteleg de ce nu o facem) (...)

1. de ce a aparut eugen cazan la "niste tineri. ro" (ma refer la nr. din decembrie! nu-l am, desigur. insa mi-a fost confirmat)
(doar retrasesem TOATE materialele lui Cazan ramase "pe stoc"!!! chiar nu e nimeni la redactie care sa le stearga din baza de date???)
2. cine in afara de mine coordoneaza rubrica niste tineri.ro? de ce a aparut interviul meu cu vlasin?? (publicati materiale fara acordul autorilor????)
3. de ce la titlu apare "un fracturist?"? pe care nu eu l-am dat. cine imi scrie/schimba titlurile (sper ca nu si continutul, dar inca n-am verificat...), domnule neagu???
4.
5. ???
6, 7, 8 sunt in cerneala invizibila. iar raspunsurile la 1,2,3 tin neaparat sa le primesc!

urari de La multi ani! cred ca v-am trimis. daca nu, o fac acum:
LA MULTI ANI!

februarie 2006:

danielmarin_06@yahoo.com: PS: inca nu a ajuns nici un exemplar din "Oglinda literara" de anul acesta... mai astept.

martie 2006:

danielmarin_06@yahoo.com: Iata textele pentru numarul din aprilie. Si poza autorului. M-am gandit mult, cred ca nu gresesc mizand pe un poet basarabean inca nedebutat. Pseudonimul sau: Hose Pablo.

PS: Poate nu uitati sa-mi trimiteti nr. din martie, inca nu a ajuns... Si apoi nr. din aprilie. Si tot asa :)

daniel

aprilie 2006:

danielmarin_06@yahoo.com: Buna ziua: atasez poezii de Andra Rotaru (...). Ele vor intra la niste tineri.ro in nr. pe care tocmai il pregatiti. Succes! :)

mai 2006:

danielmarin_06@yahoo.com:
(...) reatasez textele si poza pe care vi le-am trimis ieri, ca sa le aveti pe toate la un loc.

danielmarin_06@yahoo.com: (...) bine ati revenit din Franta (...). Atasez materialele (doua pagini de poezie (...) doi tineri autori, Livia Rosca si Florin Bratu, ambii in pragul debutului (...) Livia va debuta la targul de carte Bookarest, peste o luna).

cu bine,
daniel

iulie 2006:

gheorgheneagu@yahoo.com:
A trecut data si materialele?????????????

danielmarin_06@yahoo.com: in seara aceasta vi le trimit, peste cateva ore

gheorgheneagu@yahoo.com wrote: da doamneeeeeeeeeeeee

gheorgheneagu@yahoo.com wrote:
Daniel,
daca nu respecti politica publicatiei noastre, cu tot regretul, dar avem mult material de forjate. Nu prea ne mai vine sa citim si sa savuram texte cu futaiuri neaose si cu sarmale din cacati. Sa respectam, un picut numai, arborii din care se face hartia.

danielmarin_06@yahoo.com:
Domnule Gheorghe Neagu,

problema e ca acele texte exista si nu le pot ignora, mai ales cand unele sunt chiar reusite. sigur ca exista si "neforjabile" foarte bune, dovada ca au tot aparut la rubrica mea, si vor aparea constant, dar nu vad de ce nu ne-am permite si texte mai... exotice in contextul politicii editoriale a Oglinzii.

(...) tot respectul pentru arbori, dar -de ce nu- si pentru literatura, atunci cand e, indiferent daca sub o forma sau alta! Nu cred eu ca o rubrica a tinerilor poate afecta imaginea unei reviste...

PS: va dau un link, sa vedeti ce mai face Marius Ianus. Oare astfel de interviuri n-ar putea aparea si la niste tineri. ro? Adica: excludem nume, autori? Sau doar texte?

danielmarin_06@yahoo.com: Atasez interviul cu Marius Ianus. E un interviu mic, aminteste un pic de Ianus.

danielmarin_06@yahoo.com: (...) As dori sa reveniti la vechiul format, si anume paginile niste tineri. ro sa apara una dupa alta in revista (nu despartite de alte pagini, cum am observat ca au aparut in ultimul timp).

daniel

octombrie 2006:
danielmarin_06@yahoo.com: (...) Prefer un autor pe o singura pagina, decat doi-trei pe aceeasi pagina. De ce? Pentru ca numai citind cat mai mult iti poti face o idee despre autor, iar la niste tineri.ro exact asta intentionez: cititorul sa ramana cu cateva nume de tineri autori, nu cu schelete de poezie scrisa de tineri.

ianuarie 2007:
danielmarin_06@yahoo.com: Buna ziua: atasez materialele pentru numarul in lucru: poeme de Ofelia Prodan, o poeta foarte-foarte talentata, pe care am descoperit-o de curand. Acesta va constitui debutul ei literar. Sa-i uram succes! :)


Subject: nu mai faceti abstractie de DEMISIE
Domnule Neagu,

exista o demisie pe care mi-am dat-o. o aveti pe e-mail, o mai puteti citi o data.

daniel d. marin

Nessun commento:

 
Locations of visitors to this page